دستگاه اون ديتا لاگر (ترموگراف ) Elcometer 215 Oven Data Logger
چسب كراس كات 3M امريكا
ضخامت سنج رنگ EC770-XE 1.5K
دوربين ترموويژن حرارتي FLIR TG130
ضخامت سنج رنگ Defelsko Positector 6000FS1
ضخامت سنج رنگ Defelsko Positector 6000 FNS1
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

فروش ويژه دوربين ترموويژن حرارتي جيبي FLIR C2

فروش ويژه دوربين ترموويژن حرارتي جيبي FLIR C2

FLIR C2

اولين دوربين گرما نگار يا ترموويژن با ويژگي هاي كامل در اندازه جيبي جهان است

كه براي مهندسين ساختمان و پيمانكاران ساختماني و صنعتي مناسب است. بوسيله اين دوربين كوچك به سادگي قادر خواهيد بود كه در هر زمان كوچكترين نقطه اتلاف انرژي گرمايي و نيز الگوي گرمايش و سرمايش را ملاحظه نماييد.

از ويژگي هاي اين دوربين حرارتي مي توان به حساسيت بالا و گستره ي ديد وسيع اشاره نمود.ويژگي ها:-وزن كم و نازكي دستگاه ( اندازه ي يك گوشي تلفن همراه)-صفحه نمايش لمسي-داراي يك LED كه براي روشنايي و نيز عكس برداري استفاده مي شود.-تكنولوژي MSX باعث مي شود كه عكس هايترمال با كيفيت بالا و فرمت JPEG داشته باشيد كه به راحتي و با جزئيات بالا توسط نرم افزار FLIR tools قابل تجزيه و تحليل مي باشند.

-فوكوس خودكار-تصاوير 4800 پيكسلي با رنج دماي 150 الي 10- درجه سانتي گراد مناسب ترين قيمت را ازما بخواهيد.

آناليز ترموگرافي ترموويژن كه در ايران به نامهاي گرمانگاري،دوربين ترموويژن و تصويربرداري حرارتي نيز شناخته مي شود، تكنيك مهمي است كه دامنه كاربردهاي آن بسيار گسترده و فراتر از بحث مراقبت وضعيت (CM) تجهيزات و ماشين آلات است. با استفاده از دوربين هاي ترموگرافي كليه عيوبي كه منجر به تغيير در الگوي توزيع دماي سطحي مي شوند، طرز كار ترموويژن .قابل شناسايي خواهند بود. ارائه انواع دوربين هاي ترموويژن از طريق پترو پژوهش خاورميانه  صورت ميگيرد.براي اطلاع از مشخصات فني ، قيمت و نحوه خريد و فروش هر يك از محصولات ميتوانيد با ما تماس بگيريد.  

021-77130687-8

021-77228679

WWW.PPKGROUP.IR

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.